Ez nem egy tündérmese...

Vörösharisnyás titkok

Vörösharisnyás titkok

Vörösharisnyás lány

2014. október 12. - Vörösharisnya

Leszarom a konvenciókat. Kezdek kigyógyulni a kényszeres megfelelési kényszeremből, egyre jobban viselem a szexmentességet és már legalább egy éve nem rúgtam be hányás szintig. Tök jól vagyok. 

Van a lúzer egyedülanyuka énem, a sopánkodó, rendetlen, sosem bocsátom meg a világnak, hogy élek világbánattal és már túlmutat rajta a folyton pezsgő, életvidám, tudatos Nő, aki tisztában van önmagával és eléri a céljait lány. 

Szóval valójában fogalmam sincs, hogy ki vagyok és mi felé tartok, csak ez ilyen nagyon jól hangzó fenti karakterábrázolásnak indult, de egyelőre kielégít a hétköznapokban, hogy még nem teljesen szottyadt el a seggem és nem verdesi a különben egész nagy mellbimbóm a térdemet. Apró örömök. 

Rájöttem, hogy ÉLNEM kell, és a Jóistent nem nagyon emlegetném ebben a blogban, de esküszöm rá, én éltem is. Színesen, szagosan. 

És igen, természetesen már szexeltem vörösharisnyában...

xoxo

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr506785281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása