Ez nem egy tündérmese...

Vörösharisnyás titkok

Vörösharisnyás titkok

Farkangyalok bolygója

2015. március 24. - Vörösharisnya

Eszem megáll a sok elpuhapöcsösödött anyámasszony pasitól. A Férfi szót nem tudom használni rájuk, mert az én értékrendem szerint egészen messze állnak a Férfi jelzőtől. Azt hallom és olvasom minden csatornán, hogy maradjak nő, annak minden szépségével, bájával és olykor fogyatékosságig titulált jelzőivel, de azt senki sem mondja meg, hogyan lehetnénk én Nő, amikor nincsenek Férfiak. 

Hová tűntek az udvarias férfiak, hol vannak a vagány pasik, ki látta a kemény és erős Embert, hol élnek a mindig álló farkú és tettre kész férfiak? Hol vagytok bassza meg?

Nem hiszem el, hogy csak én fogom ki a puhapöcs feeling szexmentes, civilizálatlan felnőttkorú fiúgyerekeket :(

Hogy legyek így nagybetűs NŐ, ha már nincsenek nagybetűs FÉRFIak?

Az egyik fél az érzelmektől, a másik nem képes dugni, a harmadik eltartatná magát...és csak az elmúlt rövidke időszak termését említem. Ja, volt sajnos egy fogyatékos lelkületű szépreményűm is, de ő kivívta magának, hogy önálló posztot érdemel :)

Szerintem szüljetek sünt....

ferfi.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr937301929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása