Ez nem egy tündérmese...

Vörösharisnyás titkok

Vörösharisnyás titkok

A szerelem nem fáj

2015. január 02. - Vörösharisnya

Fáj. Fáj. Fáj. Ami fáj, az nem lehet szerelem. Ami fáj, azt el kell engedni. Kiűzni, eltolni, elzárni. Jó messzire. Elfojtani, elhajtani, elégetni, el kell engedni. 

A fájdalom felemészt, elbutít, megöl...Fájt már, sokszor. Hogy mi volt a közös? Mindig csak én szerettem, vagy én szerettem jobban. 

Mit tanultam? Elengedni....mert nem szabad, hogy a szerelem fájjon. A szerelem nem fáj. Ha mégis, engedd el...

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr807027325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

harisnyaoutlet 2015.03.03. 11:32:22

Hogy ne fájjon, hanem összejöjjön:

harisnyaoutlet.hu/

Vörösharisnya 2015.03.06. 00:12:49

ó, jajj...mennyire találó is lehetne :))
süti beállítások módosítása