Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ez nem egy tündérmese...

Vörösharisnyás titkok

Vörösharisnyás titkok

Szuperspermapisti nem a jövőből jött

2015. június 11. - Vörösharisnya

Szuperspermapisti nem a jövőből jött, de lehet, hogy UFO. 

Más magyarázat nem lehet arra, hogy lehet valaki annyira Adonisz, mint ő. Az álompasi, a Mr. Universe világverseny győztese, Anyám álmaiban a hosszútávú pasasom, minden jövőbeni, még meg nem született gyermekem apa-jelöltje, BFF-jeim sárga irigységének megtestesítője. Tudod, az a pasi, akinek azt mondaná egy csúszkamasszásos lány a happy finish végén, hogy köszönöm, hogy eljöttél, mond, mivel tartozok...

Igen, ilyen ez a Szuperspermapisti. 

Mikor megláttam egy ominózus rendezvényen, beleremegett a látványba az addigra már sokat megjárt lábam és hevesebben dobogott a szívem. Legszívesebben megérintettem volna, csak hogy érezzem, ez most a valóság, vagy csak túl sokat melóztam mostanság és beképzeltem, hogy megjelent a nagybetűs Herceg, akiről egyszer valakinek az ismerőse a fodrásznál már hallott, hogy létezik, de még nem látta senki. 

Basztikuli evör. Ah...forever. 

A Júlia, Romana és Tiffany regények sem írhatták volna meg szebben az este alakulását, a vonzalom bármennyire is meglepődtem, kölcsönös volt és mindennél jobban bánom, hogy nem készült egész estét kisfilm a nagy megismerkedésről, mert azóta már Hollywood-i filmsztár lennék a képes sztorival. 

Szupersperma jött, látott és megbabonázott. És nekitolt a liftben a tükörnek és úgy csókolt, ahogy tényleg csak a szőke hercegek tudnak. És minden mást is legalább ilyen ötpontosan csinált ;-)

Ha elhittem volna egy percre is, hogy ez akár igaz is lehet és nem csak egy predesztinált konferenciaszerelem története, a mai napig azon bánkódnék, hogy ó jajj, elhagyott életem első látásra nagy Ő-je, A Szuperspermaistván. 

Mert ugye ilyen csak egyszer (+-12) van az életben, hát persze, hogy hagyni kell beteljesülni az olthatatlan vágyat egy ilyen UFO-val, aki csak azért nem a jövőből jött akkor, mert most épp a jelen lenne, de minekután nincs itt, és realizmus van forever, így tényleg csak egy UFO lehet. Semmi kétség. 

Nem szabad többet beleképzelni a szuperspermákba, mert abból szuper nagy bőgős csalódás lesz. Nagyobb, mint a Sohatöbbénemleszköttünksemmi fiúval, nagyobb, mint egy Vőlegénnyel, nagyobb, mint az első szerelem Ő-vel. 

De örök emlék és Romana feeling, valakinek pedig egyszer biztosan ő lesz majd a real Ken, talán egy igazi szuperBarbie-nak, amiről tudjuk, én már biztosan nem leszek.

Nekem csak egy szuperspermás emlék jutott, de hálásabb vagyok érte, mint sok nagynak hitt szerelemért. Ámen. Jöhetnek újra az antipasik :)

red-smiley.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr587532930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Túrós (törölt) 2015.06.11. 11:27:31

bár nem olvastam el, az a véleményem hogy, az egész írásból a legjobb az a kép ott a végén

2015.06.11. 11:40:53

na megyek motorozni

sanyix 2015.06.11. 12:01:31

@Kispangit: ne állj meg, mert meghalsz! :)

Vörösharisnya 2015.06.11. 20:12:57

@Túrós: :D Lehet, hogy igazad van :)
süti beállítások módosítása