Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ez nem egy tündérmese...

Vörösharisnyás titkok

Vörösharisnyás titkok

Ha meleg van, a pasiknak nem áll fel?

2015. július 28. - Vörösharisnya

Volt ugye olyan pasim is, aki többnyire sehogy sem szexelt, mindegy volt, hogy épp +40 fokot, vagy -40 fokot mutat a hőmérő higanyszála, de ez az elmélkedés nem róla szól, hanem azokról a pasikról, akik nem szexelnek, ha 28 fok fölé kúszik a nyári hőmérséklet. 

A meleg barát barátom volt az első, akivel beszélgettünk róla, hogy ő bizony képtelen szexre, ha túl meleg az idő és amíg én bambán rácsodálkoztam az egyébként szexmániás és maszturbálásfüggő haveromra, addig ő azon képedt el, hogy én meg a nyári kánikulában is csinálom. Persze, nekem többnyire nincs kivel, szóval jó magyarázat lehet az is, hogy nem nagyon van válogatási lehetőségem, örülhetek, ha alakul valami, tök mindegy, hogy tél van, vagy nyár. 

Szóval, gondoltam ez valami homoszexuális szokás lehet, aztán kiderült, hogy nemnem, ez egy tökalapállapot a pasiknál: ha meleg van, a bráner is megpihen. (Kivéve természetesen a Szuperspermapistit, mert ő olyan, mint a Hufnágel. Konstans merev)

Aztán a szépségszalonban kiderült, nem szexel a sminkes férje sem, úgy általában szinte sosem, na de nyáron, amikor meleg van, akkor aztán főleg nem...

Mr.D. is a melegre fogta az egyre puhányabb péniszét, majd rákerestem a neten és 32 évesen, ámultam a nyári puhapöcs sztorikon órákig. 

Lehet, én néztem más filmet eddig, de sosem gondoltam, hogy a celsiusok emelkedése ennyire realista kifogássá vált...

masni.png

 

A bejegyzés trackback címe:

https://vorosharisnya.blog.hu/api/trackback/id/tr887609788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása